post

Treningi długi pitching – Poziom 1

Długi pitching to uderzenia w odległości od 40 do 90 metrów od greenu. Wykonuje się je wszystkimi rodzajami wedgy.

1. Treningi długiego pitchingu (tak jak każdego innego uderzenia), składają się z:
a. Bazowych Treningów Techniki
b. Treningów Gry Realnej
c. Zadaniowych Treningów Gry Realnej (Testów)
d. Gier Treningowych na Polu

2. Każdy trening długiego pitchingu powinien trwać minimum 45 min, a maksimum 2 x 45 min.
Gra Treningowa na Polu jest normalną grą na 9 lub 18 dołkach z określonym celem-zadaniem.
Treningi długiego pitchingu należy wykonywać nie rzadziej niż 1 raz na 10 dni, a ideałem jest raz na tydzień.

3. Poziom 1 to poziom podstawowej techniki którego celem jest wypracowanie poprawnej postawy, ustawienia do piłki, ruchu kija, rytmu itp.

4. W ramach treningu długiego pitchingu możesz dobierać sobie dowolne ćwiczenia spośród poniżej opisanych, dbając aby przerobić je wszystkie, niekoniecznie na 1 czy nawet 2 treningach.
Chodzi o to, aby systematycznie wykonywać wszystkie opisane ćwiczenia, aż do ich pełnego opanowania.

5. Gdy potrafisz wykonać poprawnie wszystkie opisane ćwiczenia, wtedy możesz przejść do Poziomu 2 długiego pitchingu.

Continue reading

post

Treningi krótki pitching – Poziom 1

  1. Treningi krótkiego pitchingu (tak jak każdego innego uderzenia), składają się z:
    a. Bazowych Treningów Techniki
    b. Treningów Gry Realnej
    c. Zadaniowych Treningów Gry Realnej (Testów)
    d. Gier Treningowych na Polu
  2. Każdy trening krótkiego pitchingu powinien trwać minimum 45 min, a maksimum 2 x 45 min.
    Gra Treningowa na Polu jest normalną grą na 9 lub 18 dołkach z określonym celem-zadaniem.
    Treningi krótkiego pitchingu należy wykonywać nie rzadziej niż 1 raz na 10 dni, a ideałem jest raz na tydzień.
  3. Poziom 1 to poziom podstawowej techniki którego celem jest wypracowanie poprawnej postawy, ustawienia do piłki, ruchu kija, rytmu itp.
  4. W ramach treningu krótkiego pitchingu możesz dobierać sobie dowolne ćwiczenia spośród poniżej opisanych, dbając aby przerobić je wszystkie, niekoniecznie na 1 czy nawet 2 treningach.
    Chodzi o to, aby systematycznie wykonywać wszystkie opisane ćwiczenia, aż do ich pełnego opanowania.
  5. Gdy potrafisz wykonać poprawnie wszystkie opisane ćwiczenia, wtedy możesz przejść do Poziomu 2 pitchingu.

Continue reading